Zadzwoń

Modułowy dom Simple House – czy mam jakąkolwiek gwarancję?

Inwestorzy/ki Simple House mają tę przewagę, że przy współpracy z nami zyskują nie tylko wysoką jakość stosowanych materiałów oraz usług, ale też pewność, że nawet długo po zakończeniu budowy zawsze będą mogli do nas zadzwonić i skonsultować się.

Przy obecnej, coraz trudniejszej sytuacji na rynku nieruchomości, stabilizacja jaką daje wybór doświadczonej firmy budowlanej o ugruntowanej pozycji, wysuwa się na jedno z pierwszych miejsc jeśli chodzi o poszukiwane przez Klientów/ki atuty wykonawców.

Decydując się na współpracę z Simple House i realizację swojego domu z naszą firmą podpisujecie umowę na roboty budowlane. Jej częścią jest cały paragraf, w którym szczegółowo określamy warunki gwarancji jakich udzielamy.

Standardowo gwarancja na wykonane przez nas roboty wynosi 60 miesięcy, natomiast na konstrukcję budynku 30 lat. W przypadku domów rekreacji indywidualnej (małe domy do 35 m2 powierzchni zabudowy, tak zwane domy bez pozwolenia) jest to odpowiednio 24 miesiące i 10 lat. Przy czym termin rozpoczęcia okresu obejmowanego gwarancją rozpoczyna się dopiero z chwilą podpisania przez obie strony protokołu odbioru robót bez stwierdzonych wad.

Czy gwarancja udzielana przez Simple House jest na wszystko bez wyjątku?

Niezupełnie. Simple House może udzielić gwarancji na roboty wykonane bezpośrednio przez nas, na konstrukcję budynków. Natomiast jeśli chodzi o szereg elementów wyposażenia i materiałów – takich jak:

– pokrycie dachu,

– stolarka okienna,

– drzwi wejściowe,

– urządzenia grzewcze i wentylacyjne

itp.

tu gwarancji udziela ich producent.

Po zakończeniu prac związanych z realizacją Simple House przekazuje swoim Inwestorom/kom cały pakiet stosownych dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta.

W umowie widnieje też zapis o warunkach utrzymania gwarancji. Inwestorzy/ki nie powinni dokonywać na własną rękę żadnych zmian ani przeróbek w zamieszkałym domu, bo z oczywistych powodów za usterki powstałe w ich wyniku my już odpowiadać nie możemy. Tak jak nie możemy uznać do naprawy na warunkach gwarancji uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek niewłaściwej eksploatacji domu. Wszystkie te ważne informacje są zawarte w umowie jaką zawieramy i szczegółowo opisane.

To co jednak nie jest ujęte w dokumentach, a stanowi z jednej strony o przyjemności współpracy z Simple House, a z drugiej o naszym skutecznym działaniu, jest fakt, że nawet po zakończeniu budowy nadal pozostajemy w kontakcie. Zawsze możecie do nas zadzwonić, napisać, a my w miarę możliwości odpowiemy, zajmiemy się sprawą czy podpowiemy rozwiązanie jeśli potrzebujecie porady.